Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Ο χρόνος κυλάει σαν νερό

Το ακούς και γελάς.. το σκέφτεσαι και γελάς περισσότερο, μα όταν κοιτάς πίσω, το παρελθόν σου, τα χρόνια και οι στιγμές που περάσαν, τότε και μόνο τότε καταλαβαίνεις πόσο ισχύει το ρητό. Τα τελευταία χρόνια το "αισθάνομαι" όλο και περισσότερο και προσπαθώ να ζώ τις στιγμές με τους φίλους μου, με τους δικούς μου, γιατί τελικά το μόνο που μένει είναι μια ανάμνηση, μια ανάμνηση της κάθε στιγμής, του κάθε γέλιου, της κάθε πίκρας, όλα εν τέλη είναι μια ανάμνηση, άλλοτε γλυκιά κι άλλοτε πικρή. Τον τελευταίο καιρό συνηδητοποιώ πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός και πόσο εύκολα αλλάζουν τα πράγματα, από συνήθειες, γκόμενες, παρέες. Έχω νιώσει κάθε αλλαγή που μπορεί να υποστεί κάποιος έφηβος, αλλαγή μέσα στην παρέα (ευτυχώς όχι δραματική) αλλαγή στην συμπεριφορά κοριτσιών, αλλαγή σε ορισμένες συνήθειες και ακόμα μερικές φορές νιώθω πως κι εγώ ο ίδιος έχω επηρεαστεί από τις καταστάσεις κι έχω αλλάξει κι εγώ. Πραγματικά όταν φτάσεις σε αυτό το σημείο η μόνη αντίδραση που υπάρχει είναι η εξής: θέλω να γυρίσω στα παλιά εδώ και τώρα! Θέλεις να γυρίσεις σε μια στιγμή ή χρονική περίοδο, όπου ήσουν ευτυχισμένος, ένιωθες υπέροχα. Έτσι πάντα αντιμετωπίζουμε τα προβληματά μας και τελικά είναι λανθασμένος αυτός ο τρόπος αντιμετώπισης. Πρέπει να ορθώνουμε ανάστημα, να μένουμε δυνατοί και να είμαστε πεπεισμένοι πως τα καλύτερα έρχονται! Μόνο με θετική σκέψη και ηρεμία μπορείς να λύσεις ένα πρόβλημα. Αν του γυρίσεις την πλάτη το πρόβλημα δεν λύνεται και μερικές φορές γίνεται πιο δύσκολο να το λύσεις αργότερα. Είναι όπως όταν κλείνουμε την κουρτίνα γιατί μας ενοχλεί ο ήλιος, νομίζουμε ότι έχουμε λύσει το πρόβλημα, όμως ο ήλιος είναι ακόμα εκεί.. πίσω από την κουρτίνα! Έτσι λοιπόν το να κοιτάμε τις παλιές στιγμές όταν περνάμε μια "φάση" ή δύσκολες στιγμές είναι κάτι που μας παρηγορεί αλλά παραμένει σφάλμα διότι πρέπει να αντιμετωπίσουμε οτιδήποτε βρίσκεται απέναντί μας! Γι'αυτό αδράξτε την μέρα, ζήστε τις ζωές σας και μην αφήσετε τίποτα να σταθεί εμπόδιο στις ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΣΤΙΓΜΕΣ! Φορέστε το χαμόγελό σας και μην αφήσετε τον χρόνο να κυλήσει σαν νερό! :D

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου