Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Ο εθισμός στα παιχνίδια και πως μας επηρεάζει

Καλησπέρα και από εμένα. Σκέφτηκα να γράψω ένα άρθρο για τον εθισμό στα ηλεκτρονικά παιχνίδια και σε ποιούς τομείς μας επηρεάζει. Σίγουρα θα έχετε ακούσει πολλά και μπορεί πολλοί γνωστοί σας να σας λένε πως είστε εθισμένοι, όμως εγώ θέλω να δώσω μια διαφορετική σκοπιά των πραγμάτων μια δεύτερη αλήθεια περί αυτού του θέματος. Έτυχε να παίξω ένα online παιχνίδι το καλοκαίρι (για ευνόητους λόγους δεν θα αποκαλυφθεί το παιχνίδι αυτό) και παίζω μέχρι και σήμερα και μάλιστα τα σάββατα ''χτυπάω'' 7ωρα παίζοντας μόνο αυτό το παιχνίδι. Έχω να πω πως δεν ισχύουν οι δηλώσεις πως σε επηρεάζει στο σχολείο ή στις προσωπικές σου σχέσεις με συμμαθητές σου ή δασκάλους. Αυτό όμως που σίγουρα ισχύει είναι πως σπαταλάς πολύ ώρα και όσο διασκεδαστικό και ωραίο κι αν είναι, τελικά υπάρχουν πολύ καλύτερα πράγματα εκεί έξω που αξίζουν τις διπλάσιες ώρες σπατάλης. Επειδή έχω εθιστεί σε αυτό το παιχνίδι καλό είναι να ακούσετε και την εμπειρία ενός όντως εθισμένου! Καταρχάς το παιχνίδι δεν με επηρέασε καθόλου στο σχολειό και δεν επηρέασε καθόλου τους βαθμούς μου. Ήταν καθαρά δική μου επιλογή να περάσω 5 ώρες παίζοντας παρά να διαβάσω την 1 ώρα από αυτές τις 5 και δεν είναι αλήθεια πως δεν είχα την ''δύναμη'' να αρνηθώ ένα ακόμα "game". Απλώς εκείνη την στιγμή γούσταρα να παίξω, να ξεσκάσω, ίσως και να ξεχαστώ από τον σκληρό κόσμο των μέτρων και των καινούργιων συστημάτων που μας στρεσάρουν όλο και πιο πολύ, ίσως να ήθελα να χαθώ για λίγη ώρα στον "δικό" μου ψηφιακό κόσμο και μάλλον το κατάφερα. 2η παρατήρηση είναι πως ΣΙΓΟΥΡΑ δεν επηρεάζει την σχέση σου με τους φίλους σου, τους συμμαθητές σου και τους δασκάλους σου, γενικότερα τους ανθρώπους που έχεις στην καθημερινή σου ζωή. Μπορεί στο συγκεκριμένο θέμα να αποτελώ εξαίρεση γιατί και οι κολλητοί μου παίζουν το ίδιο παιχνίδι με μένα και μπαίνουμε όλοι μαζί, όμως έχω και πολλές φίλες και πολλούς άλλους φίλους και δεν έχασα καθόλου επαφή, αντιθέτως με την παρέα μου δέθηκα περισσότερο καθώς μιλάμε πλέον σε καθημερινή βάση, κάτι που παλιότερα δεν ήταν εφικτό, και κανένας φίλος μου δεν είχε το ''παράπονο'' πως χάθηκα. Καταλαβαίνει κανείς πως όσα μας λένε τελικά δεν είναι αληθινά ή η πλειοψηφεία των όσων λέγονται δεν ισχύει. Ένα πράγμα είναι σίγουρο πάντως, πως δεν κοιμάμαι όσες ώρες θα ήθελα, αλλά αν δεν έπαιζα αυτό το παιχνίδι θα ήμουν στο facebook οπότε τσάμπα κόπος να διαμαρτύρομαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου